Administrationen er midlertidig lukket for personlig betjening grundet Covid-19 restriktioner.
Administrationen er lukket indtil andet meldes ud.
Der er stadig mulighed for at kontakte administrationen pr. mail og telefon, se kontaktinfo i nedenstående.
Inden for kollegiet åbningstider finder du i administrationsbygningen vores inspektør samt vores lokaladministration. Kollegiet administreres af administrationsselskabet FA09, hvilke du også har mulighed for at kontakte.
I nedenstående finder du oversigt over, hvem du skal kontakte om hvad. Oversigten er ikke udtømmende.
Lokaladministration og inspektør
- Diverse fejlmeldinger i boligen (udenfor kontortid kan SSG kontaktes, se mere under praktisk information)
- Diverse praktiske opgaver: fx udlån boremaskiner, leje af H10, udlevering af nøgler fitness mv.
- Fraflytning (fraflytningssyn)
- Indflytning (udlevering af nøgler)
- Husleje (opkrævning, indbetaling m.v. i samarbejde med FA09)
FA09
- Lejekontrakter
- Intern flytning
- Fraflytning (opsigelse, genudlejning, flytteafregning)
- Fremleje
- Studietjek
- Øvrige
Administrationskontoret
Grønjordskollegiet
Grønjordsvej 1
2300 København S
Email: adm@gjk.dk
Telefon: (+45) 3255 6565
FA09
Kollegierne ved FA09
Dalslandsgade 8, A102
2300 Københavns S
Email: kollegierne@fa09.dk
Telefon: (+45) 3255 6565 / (+45) 3288 6000
Bestyrelse
Hvad er Bestyrelsen?
Bestyrelsen er kollegiets øverste myndighed og træffer den endelige afgørelse i større beslutninger om kollegiet.
Organisatorisk består Bestyrelsen af:
2 medlemmer udpeget fra uddannelsesinstitutioner
2 medlemmer udpeget fra Politiske partier
2 medlemmer fra Kollegiets Beboerråd, dvs. 2 kollegianere.
Bestyrelsen mødes to gange årligt sammen med Inspektøren og Forretningsføreren. Her godkendes budget samt regnskab for kollegiet.