Klager

Der bor mange mennesker på kollegiet, og som Danmarks andet-største kollegium, så er vi et kollegium med stor mangfoldighed. Derfor opstår der også mange konflikter, som kan være alt lige fra støjgener, rengøringsproblemer i jeres fælleskøkken eller andre uoverensstemmelser mellem beboere. Her fungerer Beboerrådet som en neutral part, der kan hjælpe på jeres konflikt. Så skriv en mail til os på br@gjk.dk, og så kan vi hjælpe jer.

Hvis du har problemer på kollegiet med en anden beboer, opfordrer vi dig til at tale med beboeren først. Mange problemer kan løses ved at tale sammen – måske er personen ikke klar over at deres adfærd virker generende.

For at din klage betegnes som gyldig, skal alle nedenstående punkter med * inkluderes i din mail:

  • * Din mail skal sendes til br@gjk.dk, og bør have en titel der starter med ”KLAGE:”, fulgt af en kort beskrivelse.
  • * Dags dato
  • * Dato og klokkeslæt for episode / episoder (hvis relevant)
  • * Værelsesnummer / Navn på person / personer / institution der klages over (hvis relevant)
  • * En kort og præcis beskrivelse af episoden, inklusive datoer og nogenlunde klokkeslæt
  • * Dit navn (du ikke klage anonymt)
  • Dit værelsesnummer
  • Dokumentation af episoden / episoderne (billeder, video, lyd, eller andet)
  • Eventuelle vidner til episoden / episoderne (værelsesnummer / navn)

Yderligere information:

  • Vi modtager ikke klager via post, eller i person på nuværende tidspunkt.
  • Hvis du har flere forskellige klager, bedes du sende en separat mail for hver af dem.
  • Din klage kan tage op til 2 uger at blive svaret, afhængig af ferier, helligdage, og eksamener.
  • Vi svarer ikke på henvendelser angående hvor langt vi er i at løse din klagesag
  • Hvis din henvendelse kun er et almindeligt spørgsmål eller kommentar, behøver du ikke at forholde dig til ovenstående formaliteter.