Indflytning
Når du har fået et boligtilbud fra KKIK, vil du hurtigst muligt modtage lejekontrakt mv. pr. mail.
Lejekontrakten sendes elektronisk til dig via et link, som du modtager pr. e-mail. Lejekontrakt mv. skal underskrives med NemID. Sammen med lejekontrakten modtager du ligeledes indbetalings kort til betaling af 1. måneds husleje samt depositum. Ligesom du får oplyst, hvilket værelse, du skal bo på og hvornår du kan afhente nøgler til dit værelse. Ved underskrift skal du ligeledes fremsende opdateret studiedokumentation, som fx indskrivningsbekræftelse.
Nøgler til lejemålet skal afhentes i administrationens åbningstider. Åbningstiderne finder du på kollegiets hjemmeside.
Nøglerne kan først afhentes efter lejeforholdets begyndelse.
Hvis du vil have nogle andre til at afhente nøglerne, skal du kontakte kontoret pr. mail og oplyse navn på vedkommende der kommer og henter nøglerne. Husk at vedkommende skal have identifikation med.
Ved afhentning af nøglerne får du udleveret:
2 stk. nøgler, som passer til dit værelse, køkken samt din postkasse i fælleshuset.
1 stk. dørbrik, som anvendes til at komme ind i din blok, vaskeriet samt fælleshuset.
1 stk. navneskilt til postkassen.
Skulle du have spørgsmål til nøgleudlevering, er du naturligvis velkommen til at kontakte administrationen.
Registering af adresse
Du skal selv melde din flytning til Folkeregisteret, senest 5 dage efter flytning. Du kan finde info om hvorledes du gør det via følgende link.
Link til registering af adresse; Registering af adresse
Du skal angive din adresse således:
Vejnavn = Grønjordskollegiet
Husnr. /Bogstav = Dit blok nummer
Etage = Etagen under dig. Hvis du bor på gang 4, skal du skrive 3.
Side/dørnummer = Dit værelsesnummer.
Eksempel: Værelse 3402
Vejnavn: Grønjordskollegiet
Husnr. /Bogstav: 3
Etage: 3.
Side/dørnummer: 3402
Postnummer: 2300 København S.